Thursday, August 11, 2011

happy belated bvday :)

haaa entry kali nehh aku na cerite pasal " sambutan harijadi yangg ta jadi " . . HAHA . aikk , , mcm pelikkk jekk kan , mehh aku cerite dgn lebihhh lanjut . . 19/7/2011 . . bvday HAIKAL . haaa nehh kene agak teruk . rancangan asal aku nan nurul , tanakk pergi , rase mcm malas ,. na tido jekk gase . tapi bilee ina dtg rumahhh bg ckin tepung , haa nurul punyee dajal sampai lhaaa . . aku tengokk nurul buad bahan jekk jadi rase mcm na pergi jugakk . ahha . ap laeii . pergi lhaaa . buad dea sengsara . haha . kteurgg letakk bahan-2 untukk eqal . kunyit yang da berkulat , perisa grape , tepung , kicap , sirap , sos , telur, . byk lagi . tapi ta berape na ingat . yg pentingg sume busuk-2 belaka . ha nehh bahan kteurgg ,. bahan c zafuan plakkk . sardin , habuk rokok , syampu . erkkkk . busuk . haha . cehhh , mase first kat teratak Tc , eqal ingat kteurg justt na letak kek jekk kat muke dea . tapi . ta dapat jackk . ad lagi teruk menanti kau . ahha . aku simbahh c eqal , yang c nurul simbah akim . twin dea . susahhh na dapat . tapi bile da dpt . ha amekk kau . ahha . mehh tengokk ap jadikk kat c eqal . 




 


haaaa
Nehh lhaa hasil nyeee bile da kene .
bestt kan . haha . 
haaa tuhhh cite pasal haikal . lhaaa nehh mehh cite pasal mbe lagi sorangg . FAJAR . ary nehh bvday dea . semalam lagi pukul 12 lebihh dea dha kene . haa dapat dea "jajan " kteurgg . ap lagi . mmg aku nan nurul buad bahan lhaa , c nurul nehh mmg pantang part na kenekan orgg . errr . tapi dea jugak yg menjayakan majlis . haha . so , wardah , azma , adai , buad plan cne na kenekan fajar ,. aku nan nurul mmg tugas lhaa buad acuan-2 yangg membusukkan . kteurg letak , tEpung , susu basi , perisa grape , minyak jelantah tuhh , telur , hmm ap lagi erkkk . ha kicap , nan ikan bilis . ahha . kaw-2 kenekan dea . dea pon mcm redha jekk bilee da kene . ta pasal-2 hp dea pon kene , berminyakkk . eeeuwwww . haha . mehh tengokk hasil kejayaan kteurgg . 



eeeeiiii . FAJAR busukkk . ahha .


HAAA  nehhh dalang d sebalik kejadian . .
haha ,. . bestt gileee . .


lepass nehh bakal kene kauu wahai sahabat kuhh !     " muhammad hakim baharuddin . " bersediaa yaw . bile-2 jekk aku nan nurul bulehh kenekan kau . HAHA .

** kenakan korang nehh bukan sengaja . tapi na jadikan nehh sebagai kenangan . sb kitee pon da ta lame dapat berkumpul , berborak , bergelak , bagai kan . so , nehh jekk lhaa mase-2 yang kite ad . jadikan nehh sbg satu memori yang kitee takan lupekan . . . 

~ILOVEYOUSAHABATMOREMOREANDMORE~

No comments:

Post a Comment