Friday, August 19, 2011

aktiviti ary nehh :)

haha . awal2 da gelak . okey . lets begin . pagi tadi .

1. TERbangon lmbt . kalau bgon lmbt . sah-2 lhaa ta sahur kan . kelas 8 stgahh . tapi aku punye bangon pukul 8 . nurul g mandi dulu . sb dea mmg mandi laju kan . ta mcm aku . da lmbt pon bulehh mandi lambat lagi .

2. STRATEGI MANAGEMENT . ad pulakk kuiz kan . tapi . aku ta stdy pape pon . yelahh . mlm tadi syokk sgtt maen bunga api . maen mercun . kesudahannye . sendiri penat , gantok . then ta stdy . ERR .

3. kuiz susahh . sb ta stdy . haha . da lahh tuhh . dapat seat depan . susahhh kot na meniru . isyhhhh . DAMN . kertas kuiz aku jawab ikot suke . yg penting ad isi . haha . tuhh pon bantuan nurul dea meseg kat aku jawapan .

4. kene hantar assesment OPERATION MANAGEMENT . tapi . aku ta siap jugakk keje tuhh . terokkan . sume bnd ta siap . err . gilee pemalas . so . tiru kawan punyee . KERJA MUDAH .

5. pressure dgn kerja ta siap . so maen mercun sat dlm kelas . haha . ad yang marahh . tapi ta kesahh pon . sikit ta gentar ,. haha . * bajekk kuat .

6. balekk kelas . terus tido . redeem . tido sampai pukul 5 lebihh . haha . bangon2 . tangan sakit . bengkak . err . tido buas kott . ahha . :)

7. mandi-2 . then g buka kat restoran andaman tomyam . ta sedap . tapi sumbat jekk . lapa kan .

8. pergi BENTENG jp . pusing2 .

9. sampai kat depan rumahh . tuka baju . baring-2 . bermuka buku . sampai pengsan :)

10. IMchat nan ikie ara :)

* tunggu mase na sahur . lapar gilee nehh . tuhh pasai tabulehh tido . sat g lepas sahur  . na tido puas-2 . esokk kene kerah tenage buad asgment !


MOOD : ta sabar na beraye :)

No comments:

Post a Comment